В умовах холодного клімату водії часто стикаються з проблемою, коли їхній автомобіль відмовляється заводитись у сильні морози.

Незважаючи на обговорення глобального потепління, у наших регіонах поки що відчувається навпаки. Тому вміння запускати машину на мороз стає не просто зручністю, а життєвою необхідністю.

Однією з основних причин утрудненого запуску в холод є ослаблення акумулятора.

Навіть сучасні акумулятори, незважаючи на свою просунутість, стикаються із втратою потужності за низьких температур. Тим більше, якщо у вас старий акумулятор, який вже страждає від постійної нестачі заряду, є ризик, що ваш автомобіль просто не заведеться якогось морозного ранку.

Ще одним можливим джерелом проблеми може бути загусання масла.

В умовах низьких температур масло може стати настільки в'язким, що стартер просто не зможе крутити двигун з необхідною для запуску швидкістю.

Щоб уникнути цих проблем, слід заздалегідь підготувати свій автомобіль до холодів.

Регулярні огляди свічок та клем акумулятора можуть виявити проблеми, пов'язані з нагаром. Якщо ви помітили його появу навіть у невеликих кількостях, рекомендується очистити або навіть замінити відповідні деталі. Також має сенс знімати акумулятор та забирати його із собою на ніч у тепло. Хоча це вимагатиме часу на встановлення вранці, це може уникнути проблеми з неробочим акумулятором.

Особливу увагу слід приділити маслу.

Використання синтетичного масла переважно, оскільки воно краще зберігає свої властивості при низьких температурах порівняно з мінеральним маслом.

Якщо у вас виникли труднощі із запуском, можна спробувати "оживити" акумулятор, увімкнувши фари на кілька секунд перед запуском. Для автомобілів з механічною коробкою також корисно вичавлювати зчеплення перед включенням ключа.

Не можна забувати про правильний рівень палива в баку.

Важливо відвідувати заправку увечері, якщо видно, що рівень палива стає критично низьким. Стартер слід крутити трохи більше 15 секунд, роблячи трохи більше 3-х спроб.

Існують також спеціальні пристрої для підігріву двигуна перед запуском.

Електричні, автономні та акумулятори тепла – різні варіанти, але найпопулярнішими серед водіїв є автономні підігрівачі. Вони працюють на звичайному паливі, прості в управлінні та забезпечують підігрів двигуна через теплообмінник.

Можливість керування віддалено з відстані до 1 км робить їх зручними у використанні. З використанням таймера можна налаштувати їхню роботу за певних умов, що робить їх ще зручнішими для використання.

Читайте також: