Відвідування тематичного автопробігу на початку 1980-х надихнуло Дмитра Парфьонова та Геннадія Хаїнова на амбітний шлях створення власних автомобілів з нуля.

Вони колективно узгодили загальні параметри своїх проектів, але допускали індивідуальні коригування з урахуванням особистих переваг.

У процесі будівництва використовувалася порівняно проста, але ефективна технологія створення кузовних деталей:

Пінопластові форми були надійно закріплені на підготовленому каркасі, що несе.

Потім ці форми були покриті скловолокном і просочені епоксидною смолою.

Після затвердіння смоли поверхню ретельно вирівнюють шпаклівкою та шліфуванням.

Радянський автомобіль "Лаура"
Радянський автомобіль "Лаура"

Незважаючи на скромні гаражні умови, автомобілі Лаура продемонстрували вражаючі характеристики:

Розгін від 0 до 100 км/год лише за 12 секунд.

Максимальна швидкість 160 км/год.

Витрата палива 6 літрів на 100 км.

Використання готових комплектуючих спростило процес збирання:

Двигун: ВАЗ-2105, потужністю 64 кінські сили за обсягом 1294 см³.

Коробка передач: ЗАЗ 968.

Передній привод: ВАЗ 2121 Нива.

Радянський автомобіль "Лаура"
Радянський автомобіль "Лаура"

На підтвердження свого новаторського духу творці інтегрували в панель приладів два дисплеї, що дозволяють відображати дані від різних датчиків і бортового комп'ютера.

Цей проект виготовлення автомобілів своїми руками був видатним досягненням, особливо якщо врахувати епоху, в якій він здійснювався.

Читайте також:

Купюра з якими літерами у серійному номері приносить удачу: подивіться, чи є у вас така в гаманці

Голова буде ясна: названо 3 продукти, які допомагають позбутися похмілля

Готується всього 15 хвилин, а насолоджуватися будете весь вечір: рецепт швидкого коржика з куркою та сиром