Раритетний мотоцикл КМЗ К1-Б "Киянин" 1949 року у відмінному стані став предметом особливої ​​уваги. Ця модель стала символом початку діяльності Київського мотозаводу у 1945 році, що виробляє їх протягом перших трьох років із використанням імпортних компонентів із Німеччини.

Докладніше про те, як виглядає перший київський мотоцикл із німецьким минулим та з педалями, читайте у нашому матеріалі.

Через деякий час було налагоджено виробництво всіх необхідних деталей у Києві, що дозволило відмовитися від імпорту з Німеччини. Повернення цього локалізованого варіанта мотоцикла К1-Б "Киянин" до столиці викликало особливий інтерес. Він є майже точною копією німецького мотоцикла Wanderer SP1, оснащеного 98-кубовим двигуном фірми Sachs.

Незважаючи на свій вік, який перевищує 70 років, мотоцикл зберігає повну комплектацію та здатний завестися та рухатися. Однак через особливості конструкції його двигуна, розробленого в 30-х роках XX століття, потрібне використання специфічного виду палива. Ступінь стиску становить лише 5,9.

Мотоцикл КМЗ К1-Б "Киянин" має подвійний привід на заднє колесо. Він може бути запущений і використаний як за допомогою педалей, подібно до велосипеда, так і за допомогою 98-кубового двигуна потужністю 2,3 к.с. Максимальна швидкість, яку "Киянин" може досягти, становить 50 км/год. За сучасними стандартами, мотоцикл К1-Б буде віднесений до категорії мопедів, проте на момент його випуску у 1940-х роках таке поняття ще не існувало.

Продукція "Киянина" була відома своєю надійністю і була поширена по всій території СРСР. Навіть сьогодні, мотоцикли цієї моделі можна зустріти не лише у Києві, а й в інших куточках СНД. Вони також експортувалися до соціалістичних країн. За період із 1945 по 1952 роки було випущено близько 40 тисяч мотоциклів КМЗ К1-Б та його модифікацій. Але згодом їх змінили більш важкі опозитні мотоцикли М-72 з бічною коляскою.

Мотоцикл Киянин, фото: скріншот із мережі

Мотоцикл Киянин, фото: скріншот із мережі

Мотоцикл Киянин, фото: скріншот із мережі

Мотоцикл Киянин, фото: скріншот із мережі

Мотоцикл Киянин, фото: скріншот із мережі

Читайте також:

Щоб не потрапити в халепу: коли насправді потрібно переходити на зимову гуму

Ганчірка підвела: автомобілістам розповіли, як не нарватися на несподіваний штраф

Ніколи не говоріть на автозаправці фразу "до повного бака": чим це небезпечно