Запустити сучасний автомобіль з великою кількістю електроніки, коли акумулятор розряджений, може бути непросто, і важливо дотримуватися певних правил, щоб не пошкодити автомобіль або його електроніку.

Не слід:

Якщо стартер несправний та двигун не запускається, спроба запуску від зовнішнього джерела не допоможе. Спочатку вирішите проблему зі стартером. Спроба запустити двигун у цій ситуації може пошкодити акумулятор.

Побутові дроти надто тонкі, щоб завести автомобіль. Вони можуть розплавитися або навіть спричинити опіки, якщо перегріються під час процесу. Використовуйте лише відповідні кабелі для підключення, призначені для цієї мети.

Використання потужнішої батареї може бути проблематичним, особливо в холодну погоду, оскільки ваш автомобільний акумулятор меншого розміру може не витримувати високі струми холодного запуску, необхідні більшому. Це може призвести до виходу батареї.

При запуску від зовнішнього джерела завжди спочатку підключайте позитивні клеми. Підключення спочатку негативних клем може спричинити небезпечні іскри.

При запуску автомобіля тільки ви повинні знаходитися поряд з автомобілем та підключати дроти. Переконайтеся, що все підключено правильно, і уникайте контакту з частинами двигуна, що рухаються.

Не підключайте негативний дріт безпосередньо до клеми акумулятора. Краще знайти відповідну точку заземлення в моторному відсіку, а не підключати його безпосередньо до негативної клеми акумулятора. Це зводить до мінімуму опір та покращує старт.

У сучасних автомобілях зі складними бортовими системами відключення донорської батареї може призвести до блокування електроніки автомобіля. Це може спричинити труднощі і може вимагати професійного обслуговування для розблокування автомобіля.

Немає необхідності спочатку заводити автомобіль-донор, і це може бути не дуже гарною ідеєю. Запуск автомобіля-донора не матиме великого ефекту і може навіть завадити роботі електроніки вашого автомобіля.

Що потрібно зробити:

Почніть з підключення позитивної клеми з'єднувальних кабелів до позитивної клеми акумулятора автомобіля-донора, а потім до позитивної клеми автомобіля з розрядженою батареєю.

Під'єднайте негативну клему кабелів з'єднання до негативної клеми акумулятора автомобіля-донора і прикріпіть інший кінець до оголеної металевої частини двигуна автомобіля. Якщо в моторному відсіку автомобіля немає доступного металу, підключіть його до негативної клеми розрядженого акумулятора.

Переконайтеся, що дроти не стосуються рухомих частин двигуна. Це найважливіший захід безпеки.

Як тільки дроти будуть підключені, спробуйте завести машину з розрядженою батареєю.

Коли ви будете готові від'єднатися, спочатку зніміть негативний провід з рами автомобіля або негативної клеми акумулятора, потім з донорського акумулятора. Після цього зніміть плюсовий провід з донорського акумулятора та нарешті з автомобіля з розрядженим акумулятором.

Після успішного запуску автомобіля дайте йому трохи попрацювати на неодруженому ходу, щоб акумулятор міг зарядитися.

Пам'ятайте, що це тимчасове рішення, і вам слід перевірити чи замінити акумулятор, щоб запобігти проблемам у майбутньому.

Читайте також:

Такого ще не було: українець здав корупціонера та офіційно отримає 13 мільйонів гривень

Українців уже попередили: фіксований курс долара скасовано. Чого чекати

Депутат Пушкаренко розповів, що Міжнародний суд ООН розпочав розгляд справи за позовом України та ще 32 країн проти Росії щодо війни.