Гальмівна рідина – важлива частина гальмівної системи машини. Якщо регулярно міняти робочу рідину і не забувати перевіряти справність системи, вона прослужить довго, а дорогий ремонт не застане зненацька.
Зазвичай ТЖ світла та прозора. Однак, чим більше часу минає після її заміни, тим вона стає темнішою. Якщо ТЖ непрозора, має запах гару, її необхідно оперативно замінити. Якщо довго не змінювати гальмівну рідину, вона густішає і її властивості погіршуються.
Періодичність заміни ТЗ залежить від наступних факторів:
  • тип гальмівної системи;
  • умови експлуатації транспортного засобу;
  • клас гальмівної рідини;
  • склад (основа, де вироблена ТЖ).

Для більшості автомобілів сервісний інтервал із заміни гальмівної рідини становить 40 тис. км, якщо температура в системі стабільно не піднімається вище за 150 градусів. Для спортивних машин та автомобілів класу "преміум" рекомендується повністю змінювати гальмівну рідину кожні 20 тис. км пробігу. Докладніше про терміни використання та регламент проведення заміни гальмівної рідини можна дізнатися з інструкції з експлуатації авто.

Усі виробники рекомендують змінювати гальмівну рідину не рідше, ніж кожних два роки. При цьому не варто розраховувати на те, що вона відпрацює такий термін, тому що це значення правильне лише за нормальної експлуатації автомобіля.

Існує кілька значущих показників, за якими досвідчені автомобілісти визначають необхідність оновлення рідини у гальмівній системі. До основних із них належать:

  • низька ефективність гальмування за достатнього рівня рідини. Якщо вміст води сягає 3 %, то температура закипання знижується на 30-50 °С. Це призводить до накопичення в системі повітря, утворення пробок. Вони й зумовлюють погіршення роботи гальм;
  • закінчення терміну придатності рідини. У середньому він становить 2 роки. При покупці автомобіля з пробігом фахівці рекомендують провести заміну всіх технологічних рідин, включаючи гальмівну;
  • поява слідів корозійних руйнувань на елементах системи Вода, що накопичується, впливає не тільки на температурні характеристики, а й обумовлює зниження антикорозійних показників;
  • ремонт гальмівної системи, заміна її компонентів: шлангів, супортів та ін;
  • поява у бачку видимих ​​відкладень.

Читайте також:

Щоб не потрапити в халепу: коли насправді потрібно переходити на зимову гуму

Рідко ламаються і недорогі в обслуговуванні: названо машини, які ніколи не підведуть

Такий би зараз виділявся на дорогах: як виглядав рідкісний мінівен ЗАЗ