Таврія ЗАЗ-1102 не випускається із 2007 року. Адже мало пам'ятає, що була спроба її реанімації у 2010 році. Тоді на осінній виставці «Зброя та безпека» у Києві представили цікаву машину «Таврія Купе».

Спочатку авто проектували для драгрейсингу, але планували і випускати дрібними серіями на замовлення за $5000.

За основу взято стандартний хетчбек Таврія, але в нього повністю зрізана та перероблена задня частина. З'явилися здвоєні вікна (прямий як у Corvette Stingray 1963), нова кришка багажника і відразу два спойлери. Також помітні обважування та повітрозабірники на капоті.

У салоні встановили спортивне кермо, а нові сидіння обшили шкірою. Звичайно, купе ЗАЗ стало двомісним.

Відповідно до задуманої концепції кузов посилили і позбавили зайвих деталей.

Кузов збудовано на базі заводського ЗАЗ-1102. Переробки зводяться до посилення силового каркаса, доробок точок стикування з новими вузлами підвіски та силового агрегату. Додатковий пластиковий обвіс не застосовувався, нові деталі – із міцної високолегованої сталі.

Двигун замінений модернізованим 1,6-літровим двигуном ВАЗ-21114. Доопрацьований агрегат видає потужність до 140 л. с.

У купе розширена колія і навіщось збільшений до 187 мм кліренс. Деякі деталі підвіски взяли у ВАЗ, а ззаду встановили дискові гальма.

Таврія купе так і залишилася в єдиному екземплярі. На автомобіль не надійшло замовлень та проект закрили.

Читайте також:

Жаль, що таке зараз не роблять для села: як виглядав рідкісний ЗАЗ "Таврія" італійської збірки

За ці гроші можна було купити іномарку: як виглядала Таврія "Спорт", про яку мало хто знав

Була і сімейна, і молодіжна: як виглядали рідкісні ЗАЗ "Таврія", про які мало хто знав