Експерти дали оцінку новому автомобілю Lada Largus

Дорестайлінговий пасажирський Largus мав убоге оснащення, а також провальну навіть за мірками дев'яностих років ергономіку. Однак цього року стартував випуск оновленого Lada Largus з новим мотором, екстер'єром та інтер'єром. Що являє собою новий автомобіль повідомляє портал "За кермом".
Лінія капота на новому Largus стала вище. Відзначається, що змінилася аеродинаміка знизила підйомну силу на 13% для фургона і універсала і на 16%. Ще однією заготівлею під майбутню мікромодернізацію стали підштамповки в передньому бампері під чотири датчика парктроника. Нижня накладка пофарбована класичним способом, тому подряпини на ній будуть сяяти чорними шрамами.

Lada Largus 2021. Фото: скріншот YouTube-відео
Lada Largus 2021. Фото: скріншот YouTube-відео

Дорестайлінговий Largus мав безліч проблем, зокрема облазила блискуча вставка решітки радіатора. На оновленій версії, як обіцяють виробники, таких проблем з хромом не виникне. Також наголошується, що передня панель від Дастера перекочувала практично без видимих змін. Вийшло краще, ніж було, проте недоробки залишилися. Наприклад, при зрості 186 сантиметрів керувати автомобілем вже не зручно, що поліпшити огляд доведеться сутулитися. Масштабні доопрацювання зазнав двигун-в ньому 48 нових і модернізованих деталей. Зокрема допрацювали поршневу і клапанну групи, розподільний вал, колінвал і паливну рампу. До колишнього мотора додали всього 3 кінських сили і ньютон-метра. Але в той самий час знизилася витрата палива на 200-300 мл на 100 кілометрів, а також двигун став тихіше на 2,4 дБ.

Lada Largus 2021. Фото: скріншот YouTube-відео
Lada Largus 2021. Фото: скріншот YouTube-відео

Перша перевірка регулювання клапанів відтепер потрібно на 90 000 кілометрів. На колишньому моторі це робили спочатку на пробігу 2000 кілометрів.