Досвідчені водії можуть за найменшими відхиленнями від звичайної поведінки автомобіля визначити, що з ним не так. Не вживши заходів, ця невелика проблема, може призвести до серйозних наслідків, причому не тільки для транспортного засобу, а й для тих, хто у ньому їде.

Спуск або здуття шини переднього колеса - як супроводжується розмашистою вібрацією на кермі при невеликій швидкості.

Порушено балансування колеса - від 60 км/год і вище починається дрібне тремтіння.

Відкрутилося колесо – вібрація на кермі при невеликій швидкості супроводжується ритмічним звуком, синхронним із обертанням коліс.

Люфт шарнірів ходової частини - з'являється рідко і говорить про необхідність невідкладно вирушити в СТО.

Викривлений диск колеса - проявляється за досить сильних ушкоджень.

Крім того, кермо може тремтіти і тремтіти через неполадки підвіски або рульових тяг, наприклад:

  • Шарніри кульових можуть бути покриті корозією або зноситися.
  • Зношування рульових пальців.
  • Вихід з ладу втулок кермової рейки.
  • Вихід з ладу підшипника маточини.
  • Вихід з ладу шарнірів швидкостей та сайлен-блоків передніх важелів.

Важливо відзначити, що перевіряти підвіску та рульові тяги на ці поломки слід тільки після перевірки коліс та дисків.

Читайте також:

Так робили ще наші дідусі: для чого старі дачники роблять дірки у кришках для консервації

Зі старими правами тепер можна буде їздити лише 5 років: що чекає автомобілістів. Сюрприз від Ради

Отримуєш велику зарплату – плати мобілізаційний збір: що вигадали депутати