Автомобілебудування у Радянському Союзі викликало різні почуття. Але за радянських часів було створено багато незвичайних машин. Давайте поговоримо про деякі оригінальні радянські автомобілі різних років.

Вантажівка ЗІЛ «Чебурашка» виглядала кумедно - начебто розпласталася дорогою. Він був потрібен, щоб возити паливо за урядовими машинами під час випробувань. Чебурашка міг їхати швидко, щоб не відставати. З'явилися нові «Чебурашки» на базі інших моделей ЗІЛ. Ці вантажівки так і не пішли до серії, але всі їх запам'ятали.

Спортивний ЗІС-112 прозвали «Циклоп» через одну велику фару посередині. То був перший великий радянський спорткар. Потім з'явилися покращені моделі з потужнішими моторами. Жоден «Циклоп» не зберігся.

Маленький ІМЗ-НАМІ А50 «Білка» мав стати найдешевшим народним автомобілем, у тому числі для інвалідів війни. У нього була незвичайна форма, не відразу зрозумієш десь перед, де зад. Було збудовано всього п'ять «Білок».

У АЗЛК-2144 "Істра" був незвичайний дизайн з двома великими дверима, що відкриваються вгору. Був лише один досвідчений зразок.

«Панголіна» – саморобний спорткар від інженера Олександра Кулигіна. У неї був незвичайний кузов та гарна аеродинаміка.

Автомобіль НАМІ-0284 "Дебют" теж мав нестандартний дизайн. То була маленька машина, але в серію не пішла.

Загалом, у СРСР створювали багато цікавих та незвичайних автомобілів.

Читайте також: