Дане дослідження розглядає дані про візити на СТО (Сервісні технічні організації), які використовують сучасну CRM-систему RemOnline для автосервісу. Вивчивши ці дані, ми виявили цікаві факти.

Спочатку варто зазначити, що більшість СТО, які використовують RemOnline, є середніми підприємствами з десятками чи навіть сотнями співробітників, яким потрібно ефективно автоматизувати свій бізнес. Ця CRM-система допомагає їм вести облік клієнтів, замовлень, платежів та багато іншого. Основні користувачі RemOnline знаходяться у Києві, його околицях та інших великих містах України.

З аналізу клієнтів, які використовують RemOnline, стало зрозуміло, що найчастіше на СТО звертаються власники автомобілів, випущених у 2019 році, потім у 2020 та 2021 роках. Це пов'язано з тим, що багато автопарків таксі та прокатних компаній є старими автомобілями. Власники нових машин частіше обслуговують свої автомобілі у офіційних дилерів, оскільки на них діє гарантія.

Що стосується моделей автомобілів, то найчастіше ремонтували Renault Logan, Peugeot 301, VW Passat та Hyundai Accent.

Тепер подивимося, хто витрачає більше грошей на ремонт. За даними RemOnline, власники Porsche опинилися на першому місці за середнім чеком у СТО, сума близько 16 тисяч гривень. За ними йдуть власники SsangYong та BMW. У п'ятірку також входять Iveco та MAN.

Середні витрати на ремонт у власників російських ВАЗ/Lada, китайських Chery та українсько-корейських Daewoo виявилися найменшими.

І, нарешті, які моделі автомобілів найчастіше ремонтують на СТО? Renault Logan виявився найпопулярнішою моделлю серед користувачів RemOnline, за ним йдуть Peugeot 301 і Volkswagen Passat.

Якщо дивитися на витрати власників за моделями, то власники BMW X5 витрачають найбільшу суму на ремонт, а власники Renault Logan – найменшу.

Таким чином дані дозволяють нам зрозуміти, які машини частіше звертаються на СТО і скільки грошей власники готові витратити на ремонт.

Читайте також: