ЛуАЗ - це радянський та український виробник автомобілів, відомий своїми маленькими та невибагливими позашляховиками. У 1980-х роках коли базова модель ЛуАЗ-969 морально застаріла, завод оголосив конкурс на розробку нового автомобіля. В результаті конкурсу було створено прототип ЛуАЗ Proto.

Докладніше про те, як виглядав останній прототип українського позашляховика ЛУАЗ, читайте у нашому матеріалі.

Прототип було представлено 1989 року. Він був розроблений ленінградською лабораторією макетування НАМІ та втілював у собі останні досягнення світового дизайну. Машина мала незвичайний зовнішній вигляд, з плавними лініями та панорамним лобовим склом. Кузов був виготовлений зі склопластику та міг бути швидко знятий для ремонту чи заміни.

Під капотом автомобіля був мелітопольський двигун МеМЗ-245 від автомобіля "Таврія". Трансмісія була розроблена заново і включала карданну передачу, що не відключається, на задній міст. Це дозволяло підвищити економіку палива автомобіля.

Прототип був відправлений на випробування до Москви, але за два тижні повернувся без будь-яких змін. На той час у СРСР була економічна криза, і новий позашляховик не був у пріоритеті.

У Луцьку також розроблявся свій прототип – ЛуАЗ-1301. Він був більш схожим на традиційний позашляховик, але також не був запущений у виробництво.

Таким чином, ЛуАЗ Proto залишився лише прототипом і не був випущений у серійне виробництво.

ЛуАЗ, фото: скріншот із мережі

ЛуАЗ, фото: скріншот із мережі

ЛуАЗ, фото: скріншот із мережі

Читайте також:

Багато хто навіть не здогадувався: для чого потрібна ручка над сидінням водія

Щоб не загробити машину: що потрібно знати про пересування містом у дощі

Навіть зараз таку б викрали прямо з-під будинку: як виглядав найперший ЗАЗ "Таврія"