У народі кажуть "будь-яка машина любить господарські руки". І справді, ніхто не віднесеться так до вашого майна, як ви самі. До того ж, якщо полагодити машину самостійно, то не доведеться витрачатися на дорогі послуги СТО. А ще багато автовласників не люблять звертатися до фахівців, адже дуже часто трапляються ремонтники, які просто розводять клієнтів на гроші.

Так, усі автовласники хоча б раз, але стикалися на СТО із явним "викачуванням" грошей, коли працівник сервісу нав'язував відверто непотрібні маніпуляції та дорогі запчастини. У таких випадках фахівці рекомендують вислухайте аргументи, оглянути проблемні місця, а після цього поїхати в інший сервіс на контрольну діагностику.

Буває й так, що на СТО заявляють, що зможуть взяти машину на ремонт тільки після повної діагностики. І більшість водіїв погоджуються на неї, хоч перевірка стану автомобіля – платна процедура. А за фактом часто виявляється, що її проведення є лише формальним.

А ще щоб змусити клієнта заплатити більше, працівники СТО можуть наполягати на необхідності промити форсунки, замінити моторне масло, антифриз чи гальмівну рідину. Нерідко вмовляють перевірити сход-розвал, навіть якщо не було аварій та сильних ударів.

Націнка на запчастини – ще одна можливість обдурити довірливого водія. Вся справа в тому, що за порятунок від необхідності бігати по магазинах у пошуках необхідного, все пропонується на СТО, але на 30-50% дорожче.

Крім того, недобросовісні майстри не бачать нічого поганого в тому, щоб зняти з автомобіля нову деталь, а на її місце поставити уживану.

Додаткову плату на СТО можуть також нарахувати за демонтаж деталі, зламаною під час ремонту. Але це має обов'язково узгоджуватися із клієнтом. Справа в тому, що іноді кріплення настільки сильно іржавіють і прикипають, що зняти їх можна лише болгаркою. Така операція потребує додаткових зусиль, тому її зазвичай оцінюють дорожче на 10 відсотків.

Ну і наостанок найважливіший прийом непорядних працівників - відремонтувати машину так, щоб через деякий час вона знову почала барахлити. У результаті водієві доводиться знову звертатися до автомайстерні та платити гроші. А потім – ще й ще. Тобто працівники СТО навмисне підсаджують клієнта на ремонтну "голку" і тим самим забезпечують собі постійний заробіток.

Читайте також:

Жаль, що його не випускають: як міг би виглядати сучасний український позашляховик ЛуАЗ

Спробуйте вгадати з першого разу: чому автомобілі Ferrari фарбують у червоний колір

За нього просять 30 тисяч євро: у Європі продають унікальний ЗАЗ, який майже не їздив

Вас точно зупинять: водіям назвали 5 речей, які так і приваблюють поліцейських