Саморобний позашляховик був побудований ще в 1994 році і залишається унікальним витвором, що має лише один відомий екземпляр.

У конструкції автомобіля використані деталі від різних радянських автомобілів.

Кузов позашляховика був адаптований від ВАЗ-2104, але зазнав значних доопрацювань. До них відносяться додавання круглих фар і ширших решіток радіатора.

Саморобний позашляховик із Тернополя
Саморобний позашляховик із Тернополя

Український позашляховик має подібність до рідкісного Bentley Dominator. У 1990-ті роки було випущено лише шість автомобілів Bentley Dominator, і всі вони належали султану Брунея. Саморобний позашляховик має дизайн, що нагадує цей ексклюзивний автомобіль.

Позашляховик оснащений двигуном об'ємом 2,4 літра потужністю 90 кінських сил (к.с.), який був запозичений у моделі ГАЗ-24 Волга. З цим двигуном у саморобного позашляховика середня витрата палива становить 13 літрів на 100 кілометрів шляху.

Саморобний позашляховик із Тернополя
Саморобний позашляховик із Тернополя

Повнопривідна трансмісія та мости були взяті від автомобілів УАЗ, коробки передач - від Волги. Таке поєднання надає позашляховику позашляхових можливостей.

Пружини підвіски були одержані від мікроавтобуса РАФ, що забезпечило позашляховику високий кліренс.

Автомобіль оснащений підніжками та фаркопом для підвищення його корисності.

Саморобний позашляховик із Тернополя
Саморобний позашляховик із Тернополя

Унікальний саморобний позашляховик був зареєстрований у 1994 році та з того часу проїхав близько 200 000 кілометрів. В даний час він доступний для продажу за ціною 2500 доларів.

Читайте також:

Навіщо досвідчені радянські водії постійно возили у багажнику пляшку з оцтом

В які дні сняться пророчі і віщі сни, а в які - звичайні і "порожні"

Ніжно, соковито та ароматно: рецепт відбивних котлет із сиром по-італійськи