«Фантазія» - справді чудовий та інноваційний автомобіль, який і сьогодні продовжує зачаровувати своїм вражаючим дизайном. Наприкінці 1970-х років це стало революційною інновацією.

Конструкція автомобіля, створеного з ретельною увагою до деталей, ґрунтувалася на своїх кресленнях автора.

Рішення використати для кузова алюміній та побудувати саморобну раму продемонструвало відданість творця проекту. Каркас був зварений умілими руками автора проекту.

Саморобний автомобіль "Фантазія"
Саморобний автомобіль "Фантазія"

Вибір силових агрегатів від «Запорожця» зумовлювався не відсутністю альтернативи, а скоріше дотриманням радянських правил для вітчизняної техніки, які обмежували використання двигунів з робочим об'ємом, що перевищує 1000 см³.

Борису Йосиповичу знадобилося близько п'яти років, щоб втілити «Фантазію» у життя. Автомобіль перевищив стандартну довжину на 25 см, але після серії спроб успішно його зареєстрували.

Саморобний автомобіль "Фантазія"
Саморобний автомобіль "Фантазія"

Упродовж чотирьох десятиліть Борис Йосипович продовжував удосконалювати своє дітище. Двигун зазнав кількох перетворень, спочатку був замінений на двигун Шкоди, а потім двигун ВАЗ-2101. Цей зсув зажадав переміщення двигуна в передню частину автомобіля, що було складним завданням.

"Фантазія" може похвалитися нетрадиційною конструкцією дверей зі зсувними стулками, а сидіння водія оснащено поворотною функцією, що полегшує посадку.

Саморобний автомобіль "Фантазія"
Саморобний автомобіль "Фантазія"

За ваги всього 1030 кг завдяки алюмінієвому корпусу Каравкін задумав ці ідеї у 1960-х роках і втілив їх у життя наприкінці 1970-х.

Читайте також:

Це вже перебір: медкомісія вирішила посміятися з українського захисника, у якого не функціонує нога

Вас назвуть супер-кулінаром: рецепт теплого салату з сосисками, який подається у булочці

Будуть великі зміни: названо три знаки Зодіаку, чиє життя зміниться після сонячного затемнення