Кожен зимовий день багато автолюбителів старанно дотримуються однієї стародавньої звички — прогрівають свої машини, навіть якщо на вулиці морозно і подорож нікуди не помічена.

Для чого так роблять? Цей звичай з роками став неписаним правилом, але багато хто не може точно пояснити, в чому його суть. Але деякі власники авто зазнають наслідків цієї турботи в найнесподіваніший момент — їх двигун може відмовити. Ось чому.

Як правило, сценарій такий: зимового ранку водій прямує до свого транспортного засобу, щоб дати йому трохи тепла.

Він акуратно прибирає сніг із дверей, входить у машину, заводить двигун, а потім ретельно очищає її кузов від снігу, даючи мотору час нагрітися. Переконавшись, що температура всередині капота достатня, він зупиняє двигун і прямує додому, відчуваючи задоволення від того, що запобіг проблеми з двигуном і акумулятором.

Проте нерідко такі старання ведуть до зворотного ефекту — пошкодження двигуна до необхідності його капітального ремонту. Адже взимку, особливо при різких морозах, не рекомендується прогрівати автомобіль часто або короткі поїздки. Це може призвести до серйозних проблем зі змащувальною системою двигуна, що в кінцевому підсумку може завдати йому шкоди.

При прогріванні двигуна у верхніх трубках системи вентиляції картера може утворюватися конденсат.

Під час прогрівання це не є проблемою, але після зупинки двигуна при досягненні робочої температури починається інтенсивне утворення вологи через температуру. Якщо двигун працює всього кілька хвилин, не вся волога встигає випаруватися, і вона змішується з маслом, створюючи емульсію замість нормального змащення. Це може призвести до серйозних проблем із двигуном.

Щоб уникнути таких неприємностей, фахівці радять не використовувати автомобіль у сильні морози, дозволяючи йому просто стояти спокійно.

Якщо необхідно виїхати, то прогрівати машину слід не менше 30 хвилин для бензинових двигунів і не менше 45 хвилин для дизельних. Це дозволить зберегти ресурс двигуна та уникнути серйозних проблем у майбутньому.

Читайте також: