Автомобільна промисловість – одна з найдинамічніших галузей економіки. Щороку на ринок виходять нові моделі автомобілів, які покликані задовольнити потреби різних покупців. Однак далеко не всі автомобілі виявляються успішними. Деякі з них, незважаючи на всі зусилля розробників, зазнають невдачі.

Докладніше про те, які 10 автомобілів краще ніколи не купувати, читайте у нашому матеріалі.

Журналісти видання Top Gear склали список 10 найпровальніших автомобілів, випущених починаючи з тисячоліття. Ось деякі з них:

  • BMW 5 серії Gran Turismo (2009)

Ця модель мала створити нову нішу на авторинку, але ніхто не зрозумів, що це за ніша. Gran Turismo була надто велика для седана, але надто маленька для позашляховика. Вона була надто дорогою для сімейного автомобіля, але недостатньо розкішною для преміум-класу.

  • Буфорі Женева (2008)

Цей триметровий розкішний автомобіль розроблений малайзійським автобрендом Bufori. Він мав конкурувати з Rolls-Royce Ghost, але не зміг залучити покупців. Bufori Geneva був надто дорогим та надто незвичайним для масового ринку.

  • SsangYong Rodius (2004)

Цей місткий автомобіль (до 11 осіб) було розроблено південнокорейським автовиробником SsangYong. Проте дивний зовнішній вигляд Родіуса злякав покупців.

  • Hyundai Amica (1999)

Ця маленька та недорога міська модель мала стати успішною для Hyundai. Однак Аміка не змогла завоювати популярність.

  • Mini Clubman (2007)

Ця модифікація Mini була призначена для сімей із дітьми. Однак двері, що відкриваються убік, були незручними для батьків і дітей.

  • Fiat 124 Spider (2016)

Цей кабріолет був розроблений спільно Fiat та Mazda. Однак він не зміг повторити успіху Mazda MX-5. Fiat 124 Spider був дорожчим, менш потужним і менш керованим, ніж MX-5.

  • Lotus Europa S (2006)

Ця модель була спробою перетворити родстер Lotus Elise на клас GT. Однак журналісти порівняли її зі спробою перетворити хорт в арабському стилі на нижчу хорт.

  • Renault Clio RS MK IV (2013)

Цей хот-хетч мав стати наступником легендарного Renault Clio Williams. Однак він не зміг відповідати очікуванням шанувальників.

  • Subaru Levorg (2015)

Цей універсал з повним приводом було представлено на Женевському автосалоні 2015 року. Журналіст Top Gear пожартував, що назва Levorg задом наперед читається як "GROVEL, UR A BUS" (Підхалимо, ти автобус). Японський концерн образився, але і з моделлю все ж таки провалився.

  • Citroen C6 (2005)

Цей розкішний седан був спробою Citroën повернути колишню славу. Проте журналісти не оцінили його дизайн та керованість.

Ось деякі загальні причини провалу цих автомобілів:

  • Незрозуміла цільова аудиторія

Деякі з цих автомобілів були надто незвичайними чи нішевими, щоби залучити широку аудиторію.

  • Неконкурентоспроможна ціна

Деякі з цих автомобілів були надто дорогими для свого класу.

  • Недоліки в дизайні чи технічному оснащенні

Деякі з цих автомобілів мали серйозні недоліки, які налякали покупців.

Звичайно, не всі автомобілі, які потрапили до цього списку, були повними провалами. Деякі з них, наприклад, Bufori Geneva та Citroën C6, навіть набули культового статусу. Проте всі вони є яскравими прикладами того, як навіть найамбіційніші проєкти можуть зазнати невдачі.

Читайте також:

Багато хто про це не знав: як правильно буксирувати автомобіль, якщо на ньому встановлено автоматичну коробку передач

Багато хто навіть не здогадувався: для чого потрібна ручка над сидінням водія

Щоб не загробити машину: що потрібно знати про пересування містом у дощі