Радянський автопром періодично радував автолюбителів вартими уваги автомобілями. Однак найчастіше воно залишало бажати кращого. У цій статті ми представляємо п'ятірку найменш успішних радянських серійних автомобілів.

АЗЛК-2141 "Москвич"

АЗЛК-2141
АЗЛК-2141

В 1986 завод АЗЛК представив Москвич-2141, створений на базі Сімки-1308. Незважаючи на перспективну концепцію, автомобіль піддався критиці з боку власників через неякісну якість компонентів та проблеми з корозією.

КАЗ-605 «Колхіда»

КАЗ-605 "Колхіда"
КАЗ-605 "Колхіда"

Кутаїський автомобільний завод розпочав випуск сідельного тягача КАЗ-605 «Колхіда» у 1961 році, але через сім років його зняли з виробництва. Водії висловили невдоволення поганою якістю збирання, великою витратою палива та низькою швидкістю.

ЗАЗ-968 "Запорожець"

ЗАЗ-968А. Фото: ampercar.com
ЗАЗ-968А. Фото: ampercar.com

Перша серійна модель культового "вухатого" ЗАЗ-968 "Запорожець" викотилася в 1971 році і залишалася в різних ітераціях до 1994 року. Незважаючи на часті скарги на кермо, гальма та двигун, радянські водії продовжували покладатися на нього, оскільки доступних альтернатив було мало.

ЕрАЗ-762

ЕрАЗ-762
ЕрАЗ-762

В 1967 Єреванський автомобільний завод приступив до виробництва фургону ЕрАЗ-762, спочатку проекту Ризького автобусного заводу. На жаль, автомобіль розчарував водіїв через низьку якість складання та помітну відсутність елементарних зручностей.

УАЗ-452

УАЗ-452
УАЗ-452

УАЗ-452 дебютував у 1965 році і випускається донині. Він має сильні позашляхові якості, але до його недоліків відносяться відсутність комфорту, слабка роздавальна коробка і неякісні матеріали.

Читайте також:

Результат багатьох дивує: як використовувати бананову шкірку як добрива на городі

"У них нема чому ламатися": експерт назвав автомобілі, які ніколи не засмучують свого господаря

Ця хитрість вас здивує: що кинути в каструлю з водою, щоб пельмені стали ще смачнішими