Для багатьох водіїв проблема розлучень на лобовому склі може стати справжньою невдачею, особливо в погану погоду, коли видимість відіграє ключову роль для безпеки на дорозі. Один із поширених способів вирішення цієї неприємної проблеми – заміна щіток склоочисників. Однак що робити, якщо це не завжди допомагає?

Першим кроком, який варто спробувати, це переставити місцями щітки склоочисників. Це може допомогти, якщо розлучення викликані нерівномірним зносом щіток. Але якщо розлучення на склі все одно не зникають, можливо, справа не тільки в самих щітках.

Наступним аспектом, який варто розглянути, є стан пружин, які відповідають за притискання важеля склоочисника до скла. Згодом, особливо на старих автомобілях, ці пружини можуть зноситися чи розтягтися. Це може призвести до того, що щітки вже не можуть щільно притиснутися до лобового скла, що, своєю чергою, залишає розлучення. Ця проблема може стати особливо актуальною у зимовий період, коли водії часто піднімають щітки, щоб вони не прилипали до скла, поки автомобіль стоїть на парковці.

Якщо заміна щіток не дає бажаного результату і розлучення на склі залишаються, варто звернути увагу на стан пружин. Якщо вони зношені або розтягнуті, заміна пружин може бути потрібна. Іноді магазини можуть пропонувати заміну тільки разом із новими щітками, але ви також можете спробувати відремонтувати старі пружини. Це можна зробити, зігнувши один виток і використавши його як гачок для більш надійної фіксації щітки на склоочиснику.

Таким чином, перед тим, як відразу ж змінювати щітки склоочисників, варто приділити увагу стану пружин і спробувати їх регулювання або заміну, що може виявитися ефективним способом боротьби з розлученнями на лобовому склі вашого автомобіля.

Читайте також:

Можна заробляти 40 тисяч гривень за місяць: Польщі потрібні працівники. Кого запрошують

Проблем не оберетесь: що буде з вашим автомобілем, якщо він довго стоїть без руху

Багато хто може залишитися без виплат: у Європі вирішили перевірити доходи українських біженців