У маркетингу вважається найвищим досягненням, коли бренд стабільно асоціюється з популярним висловом чи певним кольором. При цьому ніхто не заперечуватиме, що за одними автомобільними марками закріпилися стійкі колірні асоціації, а інші машини складно "пізнати" навіть за добре помітними логотипами. І всі знають, що автомобілі Ferrari – це щось особливе.

Ferrari - італійська компанія, що випускає спортивні та гоночні автомобілі, що базується в Маранелло. При цьому компанія завжди спонсорувала гонщиків та виробляла гоночні автомобілі.

Ще б пак, на думку багатьох обізнаних людей все життя засновник компанії Енцо Феррарі обожнював автоперегони. Так, гоночна команда Ferrari - єдина на сьогоднішній день, яка брала участь у всіх без винятку гонках Гран за формулою 1. Довгий список її перемог досі служить мірилом, яким оцінюють свій успіх інші команди.

Відомо, що коли Італія заявила про себе на автоперегонах, її автомобілі, які претендують на спортивні здобутки, стали покривати червоною фарбою.

Так, 1908 року на "Гран-прі Болонья" був присутній майбутній засновник відомої італійської марки спорткарів. У ті роки кожній країні було присвоєно свій колір, що наноситься на автомобілі. Наприклад Англія – зелений (цю традицію досі дотримуються Jaguar, Bentley та Aston Martin), Німеччина – білий (після низки руйнівних перемог Mercedes став використовувати сріблясто-білий і він досі залишився в каталозі квітів нового автомобіля цього бренду), а у Італії якраз був червоний, яскравий колір.

Енцо Феррарі, будучи полум'яним італійцем, настільки був патріотом своєї країни, що вибір на користь насиченого томатного кольору був очевидним.

Перший червоний Ferrari – 125 Sport 1947 року. З цього моменту на всіх цивільних машинах компанії переважав колір названий - Rosso Corsa.

Читайте також: