Ніхто не заперечуватиме, що більшість автовласників упевнені, що притиснуті до корпусу дзеркала заднього виду на стоянці - необхідність. Ось тільки стало відомо, що погодитися із цим твердженням можна лише частково.

І справді, коли автомобіль припаркований паралельно бордюру на вулиці, складання дзеркал — благо. Ще б пак, на розкрите дзеркало летить бруд з-під коліс транспорту, що рухається, а потім водій змушений відтирати засохлі потіки дорожньої гидоти з дзеркала.

А ось у разі стоянки машин борт до борту (наприклад, на прибудинковій території або в паркінгу), прибирати дзеркала робити собі ж гірше.

Так, якщо дзеркала у автомобіля не складені, то людина, яка хоче припаркуватися поряд, вибиратиме велику дистанцію.

Це корисно, перш за все, з точки зору безпеки лакофарбового покриття на дверях і крилах.

Справа в тому, що коли бічні дзеркала заднього виду складені, інші водії, самі того не підозрюючи, паркують свої автомобілі щільніше — у цьому випадку вони орієнтуються по кузову, а не дзеркалам, що стирчать з нього. Внаслідок цього відстань між двома машинами може скоротитися на 10—20 сантиметрів.

А коли автомобілі (завдяки дзеркалам, що стирчать) паркуються з трохи більшим бічним інтервалом, сильно знижується ймовірність того, що вашу машину довбає дверима незграбний колега-водій або його пасажир.

До речі, зазвичай якщо винуватець помітив, що пошкодив чужий автомобіль, він воліє переставити свою машину подалі від цього місця. І якщо в окрузі немає камер, які б допомогли постраждалому в цій ситуації знайти винуватця і джерело вм'ятин і сколів на кузові його автомобіля, то власник автомобіля залишається наодинці з проблемою — витрачає свої нерви, час і, що головне, гроші.

Читайте також:

На ньому можна перелетіти будь-який затор: у США показали міський автомобіль з пропелерами, що висуваються.

"Це вже точно": міністр розповів, як ЗСУ топитимуть російські військові кораблі. Почалося

Там були величезні кулі та неземна насолода: пожежник розповів, що відчув, коли реанімація вже була безсилою.