Ніхто не заперечуватиме, що нинішні пенсіонери, чиє життя практично все пройшло в СРСР, стверджують, що саме за часів СРСР била ключем творча думка "авто-саморобкіних", не те що зараз. Молодь на це відповідає, що просто за часів СРСР не було якісних авто у продажу.

Так, наприклад, саморобний автомобіль "Лосеня" можна сміливо назвати одним з найоригінальніших, побудованих будь-коли на вузлах та агрегатах ЗАЗ. Цей автомобіль був неодноразовим учасником автопробігів і виставок, що проводилися журналом Техніка-Молоді у 80-ті роки минулого століття.

А збудував унікальний автомобіль колишній співробітника КБ "Південне" Іван Лук'янович Лось. Ця людина все життя присвятила створенню ракетно-космічної техніки, а також була учасником Великої Вітчизняної війни.

Відомо, що Іван Лук'янович почав будувати автомобілі ще в середині 60-х і був одним із перших саморобів Дніпропетровська.

Машина унікальна тим, що практично не має серійних деталей, тільки двигун та коробка ЗАЗу тридцятки, навіть диски коліс саморобні. При цьому передні фари та лобове скло дуже нагадують мікроавтобус РАФ-2203.

Відомо, що "Лосеня" запозичив у ЗАЗ двигун повітряного охолодження, а також коробку передач.

Передніх дверей у звичному розумінні немає, замість
них лобове скло, що відкидається вгору, і зсуваються назад боковини.

Посадка на другий ряд сидіння відбувається через невеликі зсувні дверцята з обох бортів. Однак найцікавішим є процес посадки-висадки на місце водія і переднє пасажирське сидіння. Для кращої зручності для цього потрібно не тільки зрушити ліві або праві дверцята, а ще й відкинути вперед лобове скло.

Сьогодні унікальний мінівен "Лосеня" дбайливо зберігається у приватній колекції у Дніпрі.

Читайте також:

Чи потрібно знімати готівку з карток і робити заначки: українцям розповіли, чого чекати восени та взимку

Ви про таких не знали: як виглядали незвичайні машини Форда-молодшого. Фото

"Почали готувати потужний вересень": Зеленський порадував українців. Чого чекати