Кожен автовласник знає, що акумуляторна батарея стартера відіграє важливу роль у роботі автомобіля. Ще б пак, саме вона забезпечує джерело енергії для стартера, системи запалення та допоміжних електричних систем. І хоча найпоширенішою причиною розрядки акумулятора є залишення електроприладів, включеними в авто на тривалий час, але статися це може і просто через простої автомобіля.

Так стало відомо, як довго може простояти авто, перш ніж сяде акумулятор.

Якщо протягом деякого часу транспортний засіб не використовується (авто «вихідного дня», катер, мотоцикл, квадроцикл, сільськогосподарський транспорт і т.д.), то відбувається процес саморозряду та сульфатації, на пластинах акумулятора утворюються кристали сульфату свинцю, що призводить до деформації та руйнування, батарея виходить з ладу. При нарощуванні кристалів батарея буде серйозно пошкоджена, і врешті-решт відбудеться коротке замикання.

Перед зберіганням акумулятор повинен бути повністю заряджений, відключений від усіх можливих електричних з'єднань, очищений від бруду та корозії. Зберігати батарею потрібно в темному та прохолодному місці, чим нижча температура, тим менше саморозряд, проте не слід зберігати в місці з мінусової температури. При тривалому збереженні рекомендується зберігати АКБ із підключеним зарядним пристроєм для підтримки рівня заряду.

Акумулятор, який рідко використовується, краще заряджати багатоступінчастим, імпульсним зарядним пристроєм. Такий зарядний пристрій на початкових етапах заряду використовує пульсуючий режим, чим вибиває кристали сульфату свинцю з пластин. Таким чином, можна уникнути короткого замикання.

Читайте також:

Лукашенко обізвав Україну дивним словом і запропонував Заходу оголосити "нічию" з Росією

Депутат Пушкаренко розповів, що після «виборів» президента РФ легітимність путіна сумнівна

Пашинський матом вилаяв українців і ЗСУ: подробиці скандалу